1Гобова, ЄВ
1A. Yu. Krymskyi Institute of Oriental Studies, NAS of Ukraine. 4, Hrushevskoho Str., Kyiv, 01001, Ukraine
Kitaêznavčì doslìdžennâ 2016, 1-2:5-17
https://doi.org/10.15407/chinesest2016.01.005
Рубрика: Історія, філософія та наука Китаю
Мова: українська
Анотація: 

Аналіз сприйняття материкової частини КНР у регіоні Великого Китаю, зокрема в Гонконзі та на Тайвані, вказує на тенденцію до покращення взаємовідносин всупереч поточним політичним конфліктам. Місцева ідентичність, культура та мова залишаються головними чинниками самовизначення для Гонконгу та Тайваню. Тиск Пекіна з метою посилення політичного та економічного впливу створює загрозливий образ у ЗМІ, при цьому возз’єднання Китаю видається практично невідворотним. Потенційна втрата автономії та незалежності порівняно із початком 2000-х років видається останнім часом менш небезпечною для широких мас. Намагання Пекіна покращити свій образ у регіоні Великого Китаю є цілком успішними, незважаючи на окремі політичні конфлікти.

Ключові слова: Гонконг, ЗМІ Китаю, місцева ідентичність., образ, Тайвань

Повний текст (PDF)

References: 
  1. Cao Wanhong, Wang Yu. 回归十六年:香港媒体的“变”与“不变”. 现代传播 (中国传媒大学学报), 2014, 2.
  2. Clarke, D. Reclaimed Land: Hong Kong in Transition. Hong Kong, 2002.
  3. Damm, Jens. The Contmporary Political and Public Discourse on the Xinhai Revolution in Taiwan and in the Context of the Centennial Celebration of the ROC. Chinese History and Society, 2016, Vol. 47, 122–139.
  4. Fang Ning, Lu Xiaolu. On Language Utilization and Identity Acknowledgement in Cross-Cultural Communication: Based on Analysis of Cultural Differences. Journal of Sichuan International Studies University, 2012, 2 (28), 85–88.
  5. He Boyi. 台湾媒体乱象浅析. South China Television Journal, 2014, 1, 115–116.
  6. Jones, Carol A. G. Lost in China? Law, Culture and Identity in Post-1997 Hong Kong. Cambridge: Cambridge University Press, 2015. https://doi.org/10.1017/CBO9781316144916
  7. Li Taofeng. 台湾媒体与大陆媒体的比较. Xinwen Aihaozhe, 2012, 12, 47–48.
  8. Liang Xiaojun. 时间概念隐喻所反映的英汉文化思维差异. 翻译与文化研究, 2012, 1. 321–328.
  9. Ran Yuanmao. Identity Politics and Anxiety over Identifying with Nation State. Journal of Guizhou University for Ethnic Minorities, 2009, 4 (116), 11–13.
  10. Shen Benqiu. 港人“二元”认同的地缘政治阐释. Issues of Contemporary World Socialism, 2014, 4, 60–70.
  11. Sun Zhaowei. 他山之石,可以攻玉——香港媒体品牌管理和运营对内地电视媒体的启示. 当代电视, 2010, 2.
  12. Wang Ying. 身份认同与身份建构研究评析. Journal of Henan Normal University, 2008, 1. 50–53
  13. Xu Haibo, Xing Lijun. Interactive Subjectivity and the Construction of Hongkongers’ National Identity. Journal of Shenzhen University (Humanities and Social Sciences), 2013, 30 (2), 111–115.
  14. Xu Jia. 香港报纸中内地群体形象研究. Huazhong University of Science & Technology, PhD thesis, 2013.
  15. Xu Junqian, Huang Huiyun. 香港新媒体中的大陆人形象建构——以香港高登社区为例. Journalism Bimonthly, 2015, 130, 131–138.
  16. Yang Donglei. 试析 “台湾人认同” 内涵的多面性。An Analysis of the Multi-facet Connotations of “Taiwanese Identity”. Taiwan Research Journal, 2013, 3, 24–31.
  17. Yao Guangyi, Zhang Yanhong. 香港媒体与司法之间的关系论析. Journal of Xuzhou Institute of Technology. Social Sciences Edition, 2012, 5. 72–76
  18. Zheng Pei, Xu Xiaowen. 在港内地大学生身份认同调查——以香港大学的内地大学生为例. Youth Studies, 2011, 5, 29–34.